logo

logo

vrijdag 9 juli 2010

Met Bizzard en Lambrecht naar Lourdes


Tiens, twee nieuwe leden in de ploeg, zou je denken.
Niets is minder waar. Bizzard is een advertising-bureau uit Deurne en Lambrecht is een mobilhome-verhuurder uit Maldegem.
Dank zij hen wordt onze tocht wat comfortabeler gemaakt.

Toen ik in het voorjaar de Van Petegem Classic tot een goed einde had gebracht, vond ik tussen mijn ruitenwisser een exemplaar van Cyclelive, een sportmagazine vol met leuke artikels en nogal wat reclame. Mijn aandacht werd getrokken op de laatste pagina, waar de uitgever van het blad, Bizzard dus, de kans bood aan echte (jonge en opkomende) wielrenners of wielertoeristen om een mobilhome ter beschikking te krijgen als logistieke ondersteuning. Eén grote voorwaarde echter : de gegadigden moesten een aparte,speciale missie hebben, ene om mee uit te pakken. Niet zomaar heen en terug naar de Mont Ventoux in het spoor van duizenden andere Vlamingen, of zo.
Ik besloot mijn kans te wagen en stelde diezelfde dag nog een ijzersterk dossier samen en stuurde het op. Tot mijn verbazing en uitermatige vreugde kreeg ik ’s anderendaags al te lezen dat ik mocht rekenen op een hotel op wielen, geleverd door de verhuurder ervan, Lambrecht uit Maldegem.
En warempel, vandaag staat de bijna spiksplinternieuwe camper voor vier personen op onze oprit te blinken in de zon. Nu nog alles vakkundig stapelen en mijn vrouw laten wennen aan de toch wel speciale manier van rijden, zodat niets ons in de weg staat om optimaal gebruik te maken van dit hemelsgeschenk.

Voor de rest zijn we er (bijna) klaar voor. Het weerbericht voor komende week ziet er nog zo slecht niet uit. Niet te heet, af en toe een onweertje, kortom, voor elk wat wils en niet onoverkomelijk.
Morgenavond tijdig tussen de veren want zondag zal ik de haan kloppen in het tijdig moeten opstaan.

Wie nog op een andere manier ons verhaal wil lezen, moet zaterdag 10 juli maar eens een Gentenaar/Nieuwsblad kopen.

1 opmerking:

  1. Luc, dat heb je mooi voor elkaar zeg!
    Gaat Caroline echt in dat ding rijden? Oei, Oei..... :-)
    Ik ben net naar de kiosk geweest, maar daar kennen ze dat blad niet. Ik heb het wel op internet gevonden. Leuk!
    Veel succes.
    Cor

    BeantwoordenVerwijderen